آرشیو بهمن ماه 1400

آموزش مطالب گرافیک | طراحی سایت | وب برندینگ

مقایسه بیزینس کوچ و مشاور

مقایسه بیزینس کوچ و مشاور

اگر بخواهم با یک مثال تفاوت بین بیزینس کوچ با یک مشاور کسب‌وکار رو برایتان بیان کنیم، به این صورت میتوان گفت که یک باشگاه بدنسازی را در نظر بگیریم که وقتی برای ورزش وارد باشگاه می‌شوید سه حالت داره:

در حالت اول شما می‌توانید برنامه‌ای که مشاور، مربی یا مدیر باشگاه که به‌صورت عمومی روی دیوار برای روزهای هفته قرار داده را بخوانید و بر اساس اون برنامه ها شروع می کنید به ورزش کردن که بعضی اوقات بعضی حرکت هارو انجام میدین و بعضی وقت ها خیر که به این کار صحیح و خطا های فردی می‌گویند.

در حالت دوم شما خودتان به یک مربی مراجعه می‌کنید و از او در خواست یک برنامه می‌کنید. مربی هم با دیدن بدن و میزان کشش ظاهری که شما دارید به شما یک سری آموزش‌ها، برنامه ها رو میده که شما شروع کنید و برید جلو و در نهایت هم نسبت به اون کاری که انجام دادید و نسبت به هیکلتون به شما برنامه میده و هربار که رفتید اگر تمریناتتون رو انجام دادید که دادید، اگر ندادید بازهم نسبت به خروجی بعدی به شما برنامه میده، درست مانند یک پزشک که هر بار میخوایید به او مراجعه کنید مقداری پول پرداخت می‌کنید و پزشک هم در مقابل به شما می‌گوید که باید چه کارهایی انجام بدهید و چه‌کارهایی را خیر.

در حالت سوم زمانی که به باشگاه مراجعه می‌کنید، احساس می‌کنید به یک مربی خصوصی نیاز دارید که در زمان حضور در باشگاه بالای سر شما باشه، اگر نتوانستید وزنه بزنید مثل یک دوست به شما کمک کند و حتی بعد از باشگاه هم اگر سوال در مورد بدن‌سازی، رژیم غذایی و... داشتید، بپرسید و مربی هم باحوصله جواب شما رو میده، مربی خصوصی دائماً در کنار شماست مثل یک دوست و همکار با شما در ارتباط هست. خب حالا از مطالب بالا نتیجه می‌گیریم که کوچ در تمام مراحل شغلی، ثانیه به ثانیه کارتون در کنار شماست و با شما کسب و کارتون رو رشد می‌دهد، ولی مشاور فقط راهکارها رو به شما میگه با این که قدمت هردو بالاست، هردو حاذق و هردو حرفه ای هستند اما کوچینگ کمی رویکرد مدرن تر با فرایند های مدرن تری رو انجام میده و فقط نوع بودن و نوع عملکرد کوچینگ نسبت به مشاور کسب و کار مدرن تراست.

برای مشاهده ادامه اطلب کلیک کنید

کوچینگ در شیراز

۰ ۰

مزایای طراحی سایت

۱.کاهش هزینه

بهترین راه برای رشد کسب‌وکار شما این است که هزینه­ ها را کاهش دهید و تنها به سمت رشد تمرکز کنید. کاهش هزینه یک مزیت طراحی سایت برای کسب­‌وکارها می توان در نظر گرفت. وب­سایت بهترین روش کاهش هزینه ­های کسب­‌وکار است. هزینه نگهداری و اجرای یک وب سایت صرفا چند میلیون است. بازاریابی مناسب وب سایت شما باعث رشد مداوم و بیشتر کسب ­وکار شما می­شود. اگر وب سایت شما به درستی طراحی شده و توسعه یافته باشد، تبدیل بازدید کننده به مشتری را تضمین می­کند .

۲.سهولت دسترسی

زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه­های آسان و راحت در حوزه‌­های مختلف زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید اقلام است. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این امر می­تواند موجب افزایش درآمد کسب­‌وکار شما شود.

۳.قابلیت دسترسی

حتی اگر کسب­‌وکار شما دارای یک دفتر بزرگ در معروف ترین مکان باشد موفقیت را تضمین نمی‌­کند، زیرا این مکان فقط برای تعداد کمی از افراد قابل دسترسی است. اما فضای آنلاین در دسترس همه جهان است. با استفاده از شرکت­های حمل و نقل حاضر شما می­توانید به راحتی در عرض چند روز محصولی را از یک کشور به کشور دیگر تحویل دهید. بنابراین وب­سایت دسترسی به کسب­‌وکار شما را افزایش می­دهد.

۴.بازاریابی گسترده‌تر

بازاریابی برای وب­ سایت شما ساده­ تر و مقرون به صرفه تر از انجام هر نوع بازاریابی معمول دیگر می­ باشد. شما می­‌توانید برای تبلیغ وب سایت خود از بحث سئو سایت بهره ببرید که بسیار موثر است و امکان سنجش آن وجود دارد. همچنین شما می­‌توانید از طریق سئو نتایج نهایی را بررسی کنید و سپس کمپین را برای نتایج بهتر بهینه سازی کنید. خواهید دید مزیت طراحی سایت برای وب سایت ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ تر از بقیه موارد خواهد بود. به این دلیل که تمام مزایای دیگر را پوشش خواهدداد.

۶.بروز بودن اطلاعات

اگر می­خواهید مشتریان خود را از پیشنهادات یا فروش­ های ویژه خود مطلع کنید، باید از ابزارهای محیطی مثل تابلوها، بیلبوردها و یا … استفاده کنید. اما در مورد وب سایت­ها شما می­توانید آن را در زمان واقعی به روز کرده و پیشنهادات خود را را در هر زمان که بخواهید به مشتریانتان نشان دهید. از این طریق می­توانید دسترسی مشتریان به اطلاعات و در نهایت فروش را افزایش دهید.

۸.مزایای مادام العمر

وب سایت برای شما نتایج مادام العمری را خواهد داشت. این بدان معنی است که شما برای تبلیغات خارجی متناسب با هزینه­ای که می­پردازید، مدت زمان محدودی را در اختیار دارید . اما وب سایت شما همواره وجود دارد و مزایای مادام العمری را برای شما خواهد داشت.

منبع: آژانس طراحی سایت کالراسپیس

۰ ۰

دومین مطلب آزمایشی من

این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.